Waarschijnlijk gebruik je niet de juiste inloggegevens. Toen je je voor het eerst inschreef, zou je een e-mail moeten hebben ontvangen met je inloggegevens. Controleer nogmaals of je de juiste gebruikersnaam en het juiste wachtwoord gebruikt. Je kunt dit doen door naar je e-mail te gaan en te zoeken naar "Rentola". Vergeet niet je spam- of Advertentie-map te controleren.
Als je het e-mailadres hebt dat je hebt gebruikt om je profiel aan te maken, kun je hier je wachtwoord opnieuw instellen. Als je op de link klikt en je e-mailadres invult, krijg je instructies om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Een andere mogelijkheid is dat je je op een andere "Rentola" website hebt geregistreerd. Controleer of je probeert in te loggen op de juiste website. Kijk naar de extensie van de e-mail die je hebt ontvangen, het kan rentola.com, rentola.be of een ander merk zoals huurportaal.nl zijn. Als je nog steeds problemen ondervindt, klik dan hier om contact op te nemen met de klantenservice.